SHAKLEE MEETING

Hujung bulan lepas aku ada Meeting Shaklee dengan Leader Shaklee aku . Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lacar sahaja. Perjumpaan kami adalah untuk kami berbincang tentang plan bisnes Shaklee yang ingin kami sama-sama naikan. 

Kami hanya buat meeting di kedai makan sahaja , kerana hanya situ sahaja pilihan yang mudah dan cepat untuk kami bincangkan urusan Shaklee. Setiap masa yang kami jadualkan perlu diikut supaya semuanya berjalan lancar. Kedai pilihan kami pada masa itu ialah Satay Anika dekat Teminal 1 Seremban, sebelum leader aku nak sampai betry phone aku pulak nyawa-nyawa ikan. 

Alhamdulilah leader aku dapat bantu kau hidupkan phone aku dengan powerbank yang dia baru dapat daripada event shaklee minggu sebelumnya. Bestnya shaklee, sentiasa akan ada hadiah istimewa bila korang pergi kemana-mana event yang dianjurkan. 


Hah ! tengok cantikkan powerbank yang shaklee bagi, siap ada speaker lagi tahu. Serba guna gitu. 

Dengan shaklee banyak benda yang korang akan berlajar bukan hanya bisnes semata-mata. Tujuan aku jumpa leader aku , adalah untuk bicangkan apa yang patut aku lakukan dan apa yang tidak patut aku luakan untuk majukan bisnes shaklee. 

Percayalah kalau korang yakin dan korang beesungguh-sungguh untuk maju dalam bisnes Shaklee ni, korang akan menjadi orang yang Hebat di Dunia dan Akhirat Jika kau meletakkan Tuhan yang pertama dalam Bisnes korang. 


Aku boleh cakap dalam bisnes memang kau kena sabar, bekorban dan korang kena banyak belajar untuk terus maju kehadapan. Kalau korang tak ada pengalaman dan tak tahu berbisnes tapi korang nak juga cuba. Jom jadi salah seorang ahli Shaklee dengan aku. 

InshaAllah aku akan cuba jadi Leader yang terbaik untuk korang semua, daripada A- Z aku akan ajar jika kau juga sama-sama ingin memajukan diri kau. Setiap  keputusan di tangan kau. Aku hanya mampu membantu dan membimbing untuk kita sama-sama berjaya dalam Dunia Bisnes ini. 

Macam mana leader aku ajar aku, macam itu juga aku akan ajar dan aku akan cuba mengajar setiap apa Ilmu yang aku ada. 


Ini Gambar aku dengan Leader aku masa kami meeting ! 

YOU ARE WELCOME TO BE ONE OF US 
BISNES BONDING !!






0 ulasan:

Catat Ulasan