Kenapa saya pilih untuk berbisnes

Assalamulaikum. Hai semua yang membaca. Sebelum lebih lanjut umur saya sekarang 22 tahun. Saya lepasan DIPLOMA PENGURUSAN HARTANAH di UITM SERI ISKANDAR, PERAK.
Itu serba sedikit intro tentang diri saya. Saya memang ada naluri ingin berbisnes, sejak daripada zaman sekolah memang saya suka berniaga. Saya bukanlah yang berniaga TIP TOP semua saya berniaga kecil-ii. Bermula modal sendiri dan jual apa yang saya rasa saya boleh jual.

Dulu masa zaman sekolah saya jual, kerongsanglah ada join MLM lah, minyak wangilah, tudunglah. Macam-ii saya cuba. Masih tidak cukup ilmu. Saya up and down juga berniaga. Tapi hati saya tidak pernah putus asa untuk berniaga.

So bermula saya di University saya guna Produk SHAKLEE Dan terus jadi ahli. Bila sudah jadi ahli, secara tidak langsung saya sudah boleh menjalankan bisnes online, menjual produk-ii shaklee. Saya hanya modal untuk jadi ahli dan beli produk untuk kali pertama.

Sebelum saya nak jadi ahli shaklee, banyak juga research saya buat tentang shaklee. Sebab tak naklah jadi ahli sia-ii tidak dapat apa Kebaikan untuk jangka panjang kan.
Bila saya dah buat research, memang Shaklee boleh pergi jauh. Saya terus decide nak kekal jadi ahli shaklee dan BISNES shaklee. Sebab produk shaklee memang berkualiti tinggi dan menjadi keperluan orang ramai.
Tapi kenapa scha nak juga bisnes walaupon scha tahu ada turun naik nya bila BISNES

1. dengan bisnes scha dapat duit sampingan kalau tak banyak tapi tetap ada.
2. Buat scha lebih dekat dengan MAHA KAYA.
3. Dengan Bisnes macam-ii orang scha dapat jumpa
4. Bisnes banyak mengajar erti kesabaran dan bersyukur.

Ada yang rasa nak mula bisnes tapi tak tahu nak bisnes apa. JOM WHATSAPP SCHA SEKARANG UNTUK SCHA GUIDE SATU-ii click -}  0196431747 


0 ulasan:

Catat Ulasan