SEMBUH PENYAKIT KULIT ECZEMA DENGAN SHAKLEE

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Eczema dalam bahasa Greek bermaksud 'to boil over' iaitu radang atau membakar. Kadangkala ia dinamanakan sebagai dermatitis. Ia adalah penyakit kulit dengan manifestasi gatal, kulit menjadi kering kemerah-merahan dan kadangkala membengkak serta berair.

biasanya eczema menyerang kanak-kanak yang berusia bawah dua tahun. Antara eczema yang sering menyerang kanak-kanak ialah 'atopic eczema. Ia mungkin memakan masa beberapa bulan atau tahun untuk sembuh. Antara punca utama diserang penyakit ini ialah persekitaran yang mengandungi bahan yang menyebabkan penyakit kulit seperti debu, hama binatang dan pencemaran udara. Keturunan juga kadangkala menainkan perana,

Itu sahaja serba sedikit penerangan yang scha ambil daripada buku Dr Dhani :)

Produk yang terbaik dan scha sarankan untuk anda ambil ialah HERBA BLAND, BASIC H, NUTRIFERON, MEAL SHAKE DAN OMEGA GUARD.








HERBA BLAND (KRIM) 

sari tumbuhan yang super moist untuk mengekalkan kelembapan kulit. sapu pada tempat jagkitan eczema. sangat sesuai bagi masalah eczema kering dan kulit kasar. Herba Bland juga  boleh digunakan untuk sesiapa yang mempunyai masalah kulit. Tidak perlu risau untuk mengunakan Herba Bland kerana ramuannya semua berasal daripada  tumbuh-tumbuhan semula jadi.

 BASIC H (MANDIAN) 

pembersih dan pencuci serba guna dan tidak mengandungi asid. bertindak untuk mengeringkan dan merawat ezcema.

 MEAL SHAKE  (MINUMAN) 

multivitamin, protein dan serat yang berkhasiat untuk meningkatkan antibodi. Selain itu, memulih luka dan proses penggantian sel yang baru dan sihat,

NUTRIFERON DAN OMEGA GUARD. 

 boleh diambil untuk lebih cepat mendapat kesan yang terbaik 


Jangan lepaskan peluang untuk sihat dengan shaklee @ MiSS AISHAH 0196431747 

PENGEDAR SAH SHAKLEE 



0 ulasan:

Catat Ulasan