KEBAIKAN MENGAMALKAN ZINC

Assalamulaikum. Hai semua .Semoga hari ini lebih baik daripada semalam. Semoga Allah memberkati kehidupan kita. Mungkin ramai yang masih tidak tahu apakah kebaikan ZINC. Oleh yang demikian, Scha nak ambil kesempatan di sini untuk berkongsikan kebaikan ZINC. 

Di sini scha nak kogsi salah satu kebaikan zinc iaitu MENINGKATKAN KUANTITI SPERMA DAN BENTUK YANG NORMAL. Kepada golongan lelaki yang ada masalah kesuburan. digalakkan untuk mengamalkan zinc. Anda perlu tahu bahawa kekurangan nutirisi dalam badan boleh menjadi salah satu punca masalah kesuburan. 

Adalah lebih baik sekiranya anda mengambil zinc dan vitamin E. Vitamin E membantu anda untuk melindungi sel sperma daripada kerosakan radikal bebas serta memastikan pergerakan  sperma ke hadapan. Di samping itu, ia juga dapat menghasilkan sperma yang sihat  dan meningkatkan kesihatan prostat. Akhir sekali, dengan mengamalkan zinc dan vitamin E dapat mengalakkan nafsu seks. 


Selain itu, jika anda mengamalkan zinc dan coq10, ianya dapat membantu anda untuk kekal bertenaga dan aktif. Antara manfaat Zinc + CoQ10 ialah meningkatkan penghasilan tenaga , meningkatkan stamina dan kekuatan serta mengekalkan jisim otot. 

Jika anda mengamalkan zinc secara konsistan , ia dapat mengurangkan keletihan, membantu penyerapan glukosa ke dalam sel dan memberi tenaga secara optima dan menstabilkan struktur protien dalam otot dan mengawal paras hormon. 

Tambahan di sini, bagi pengamal CoQ10 sebagai penjana tenaga. CoQ10 membantu : 

  • MENYIMPAN DAN MENGHASILKAN TENAGA 
  • MEMBEKALKAN TENAGA SECARA BERTERUSAN 
  • MENGURANGKAN KECEDERAAN OTOT DAN KELETIHAN OTOT SERTA MENINGKATKAN PRESTASI

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMBELI VITAMIN ZINC , VITAMIN E DAN COQ10 ANDA BOLEH TERUS HUBUNGI SCHA PENGEDAR SAH SHAKLEE 0196431747

SHAKLEE MERUPAKAN VITAMIN TERBAIK UNTUK ANDA MEMBUAT PILIHAN :) 




0 ulasan:

Catat Ulasan