Bukit Beruang,Melaka

Minggu lepas Aktiviti masa cuti ialah Hiking. Actually Aktiviti hiking ni bukan lah perkara yang baru. Tetapi tempat yang saya ni lah tempat baru.

Masa duduk Melaka inilah masa untuk hiking waktu cuti. BUKIT BERUANG THE FIRST PLACE IN MELAKA UNTUK SAYA HIKING

Lebih kurang 3Jam juga kami hiking naik dan turun Bukit Beruang ini, sebab kami lalu track yang jauh. Kami naik pada jam 3petang dan turun pada jam 6petang.

Untuk tangkap gambar  dengan view yang cantik tu tak perlu pon nak naik sampai 3jam. 30minit pon dah sampai.

Siapa yang tak pernah naik boleh Lah try naik BUKIT BERUANG. Kami hiking pada waktu cuti umum. So ramai juga orang yang datang untuk hiking. Datang waktu weekend pon okey.

Track untuk hiking banyak, you all boleh pilih nak yang dekat atau jauh.

Satu peringatan daripada saya sebelum naik jangan pakai baju legan pendek atau seluar pendek sebab banyak nyamuk.

Bagi yang suka hiking ditempat-ii yang macam ni,banyak nyamuk you all boleh try Cream Herba Blend saya pasti tiada nyamuk dekat dengan anda 💛

Kalau nak tau tetang herba blend boleh Cari saya Di Fb Scha Aishah

0 ulasan:

Catat Ulasan