Vivix Vitamin TerBaik

Sebenarnya ramai lagi yang tak tahu kebaikan Vivix Shaklee ini. Korang rugi tau kalau tak kenal Vitamin shaklee ini. Sebab Shaklee the one Vitamin Yang mempunyai Kajian Landmark Study.

Kenapa korang kena Ambil Vitamin Vivix ?

1. CLINICAL TEST
vivix merupakan Supplement terulung yang telah di uji berkali-kali dan mendapat banyak pengikhtirafan. Berbillion Dollar Shaklee dah berhabis untuk pelaburan kajian dan juga penciptaan Vivix.  The Only Vivix Shaklee yang dibuat khas mengandungi gabungan Resveratrol dan Polyphenol dari phytonutrient.  Tiada jenama yang setanding dan lebih baik daripada Vivix. Shaklee juga telah mematernkan Vivix.

2. MAKANAN TAMBAHAN BOTANICAL YANG HEBAT
Vivix Difomulasikan dari 4 sumber yang hebat. Iaitu Muscadine grapes, Purple Carrots, European Elderberry dan Polyganum Cuspidatum. Jadi tiada kesangsiann terhadap penggunaan sumber haiwan terhadap Vivix. DAN SUDAH PASTINYA HALAL.

3. BERTINDAK HINGGA KE CELL DNA
Tubuh kita terdiri dari cell-ii yang berbentuk tisu dan kemudian otot.  Jadinya semakin berusia dan juga faktor luaran pencemaran, sinaran UV, pemakanan, ianya menjadikan sel tubuh badan kita semakin rosak dan mati. Sekaligus kita akan kelihatan tua sebelum waktunya dan penyakit akan bertimpa-ii.  Oleh itu, ambil Vivix kerana hanya vivix mampu membantu membaiki, memberi tenaga, mempertahankan dan tingkatkan prestasi sel manusia kerana hanya Vivix yang mampu boleh mencapai sehingga ketahap Sel DNA anda.

Anda boleh Hubungi saya Untuk membeli Vivix Atau menjadi Ahli Shaklee

Whatsapp saya click ➡ Cik Aishah

Salah Satu Testimonial Vivix

0 ulasan:

Catat Ulasan