GARLIC (Bawang Putih) MENURUNKAN TEKANAN DARAH TINGGI

GARLIC atau nama saintifiknya allium sativum. Ianya salah satu herba yang sangat menajubkan kerana dapat membantu menurunkan tekanan darah tinggi, mengurangkan pembekuan darah dan membantu menghalang pelbagai kanser, menghalang  sesetengah pencemaran dan meningkatkan sistem immune. 

Ada kajian yang dijalankan menunjukkan pengambilan GALIC dengan tanpa menghisap rokok, diet yang optimal dan rendah garam memberikan kesan yang efektif kepada pesakit darah tinggi. 

Mungkin ada daripada kita tidak boleh masuk nak makan bawang putih bergitu sahaja kan. Walaubagaimana pun belum tentu bawang putih di rumah kita mempunyai kualiti yang tinggi untuk kita jadikan herba untuk membantu kesihatan kita 

Di sini anda boleh membeli  Garlic produk shaklee. Produk shaklee 100% diyakini selamat dan berkualiti tinggi. Dan anda juga tidak perlu makan bawang putih bergitu sahaja. 


Kandungan : 80 tablet 
Harga          : RM 66.70 termasuk postage 


Jika anda berminat untuk membeli anda boleh hubungi saya ditalian 0196431747 (cik aishah).
atau Clik pesan sekarang untuk terus oder. 

 clik untuk pesan


Anda dapat boleh membeli produk shaklee dengan lebih murah apabila menjadi ahli. Untuk menjadi ahli anda boleh terus hubungi saya cik aishah. 





0 ulasan:

Catat Ulasan