SkinCare Bahan SemulaJadi dan Selamat

Alhamdulilah masih diberi peluang dan ruang untuk Scha berkongsi. Ilmu yang Scha ada dan tahu Scha akan Kongsikan

Kalau nak tahu skincare penjagaan kulit bukan mudah untuk dihasilkan untuk memastikan ianya tidak memberikan kesan buruk pada masa akan datang.

Skincare hasil daripada bahan semula jadi , yang dikeluarkan oleh syarikat Shaklee sangatlah bagus. Rugi bagi siapa yang dah tahu kebaikannya tapi tidak mengambil peluang untuk menggunakannya, Anda rakyat Malaysia seharusnya rasa beruntung kerana ada produk terbaik ini di Malaysia.

Skincare ini dibangukan oleh saintis dan pakar penjaaan kulit di Jepun dan A.S. NutriWhite menampilkan gabungan teliti 16 herba terpilih daripada 16 negara berlainan.

Produk Skincare Shaklee ini untuk membersih, memperbaharu, merawat , mencerah, mencegah dan memulih.

Antara produknya ialah

1. Gentle Action MakeUp Remover
Menjadikan kulit anda licin, lembut dan berseri. Pucuk Pokok Beech membuang sel mati dan lembut tanpa meninggalkan kesan, Lidah Buaya pula menyegarkan dan menganjalakan, ringan, tidak berminyak dan menyegarkan.

2. Gentle Deep Foaming Cleanser
Untuk kulit yang segar dan bersih. Rumpai laut menghapuskan kekotoran. Membunag sel mati dan menegangkan. Alga Hijau menyerap jauh ke dalam kulit untuk menyahtoksin dan melembapkan. starwberry Begonia pula mencerahkan , lembut dan meyerikan wajah.

3. Smoothing Radiance Whitening Softener
Untuk kulit yang bebas tekanan dengan paras PH semula jadi yang seimbang serta kulit yang lebih segar lebih tegang. Manfaat daripada Rosemary. Kudzu pula menganjal dan mencerahkan Marshmallow untuk melemabapkan.

4. Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15
Ringan dan diperkaya dengan Botani seperti Mulberry untuk mencegah kerosakkan akibat matahari dan Mountain Amica untuk melegakan keradangan , pelembab pelbagai fungsi ini melindungi anda daripada cahaya matahari dan membantu membina perlindungan daripada kerosakkan akibat persekitaran. Guna setiap hari untuk kulit lebih berseri.

5. Daily Defense Whitening Essence
Cara mewah untuk mendapatkan kulit yang halus untuk mencerah dan menegang, strawberry begonia untuk meratakan tona kulit. kacang soya untuk melembutkan dan tingkatkan seri kulit dan mulberry untuk cegah kerosakkan akibat matahari. ditambah dengan vitamin C aktif untuk meningkatkan kecerahan dan mengembalikan seri wajah. Lembut pada kulit dan mudah diserap.

6. Spot whitening Treatment
Pulihkan bintik hitam dan jeragat. daripada estrak Likuoris dan peony

7. Overnight  Renewal Whitening Cream
Meremajakan dan meyegarkan semula kulit anda semasa tidur, kaya dengan pelbagai nutrien manfaat. meredakan keradangan dan mencerahkan




gambar set ni di ambil daripada artikel shaklee 

Oder click pesan sekarang  atau ws scha 0196431747

 click pesan sekarang

0 ulasan:

Catat Ulasan