PHYTOCOL SHAKLEE

Apakah itu Phytocol ST-Shaklee?

Phytocol ST-Shaklee adalah supplement baru yang mengandungi formula proprietari yang membekalkan 2000mg Fitosterol setiap hari.


Apakah pula Fitosterol?

Fitosterol iaitu merujuk kepada sterol dan stanol tumbuhan di temui dalam membran sel tumbuh-tumbuhan. Ia selalunya dijumpai dalam kuantiti yang kecil dalam pelbagai tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin. Di anggarkan 200-400mg sterol tumbuhan dan lebih kurang 50mg stanol tumbuhan kita makan setiap hari.

Bagaimana pengambilan tablet ini dapat membantu dalam kesihatan saya?

Soalan yang bijak (: Institut Kesihatan Kebangsaan Amerika (NIH) mengesyorkan pengambilan 2000mg Fitosterol setiap hari, bersama-sama diet rendah lemak tepu dan rendah kolestrol disamping tinggi serat larut, bersenam dan penurunan berat badan.

Bilakah masa yang sesuai untuk saya mengambil Phytocol ST-Shaklee?

Untuk hasil yang terbaik, ambil produk seperti yang disyorkan, dua tablet dua kali sehari dengan makanan.

Bolehkan saya mengambil Phytocol-ST Shaklee dan Omega Guard Shaklee pada masa yang sama?

Ya. Tiada sebab kenapa anda tidak boleh mengambil kedua-dua produk ini demi menjaga kesihatan anda. Anda juga boleh mengambil CoQ Health Plus Shaklee yang boleh mengoptimumkan manfaat Phytocol ST-Shaklee

Adakah produk ini sesuai untuk mereka yang mempunyai paras kolestrol tinggi sahaja?

Phytocol ST-Shaklee dapat membantu mengawal paras kolestrol dalam tubuh. Oleh yang demikian, ia disarankan kepada sesiapa sahaja yang ingin menjaga kesihatan mereka.

PRODUK SHAKLEE @ AISHAH 0196431747 

PENGEDAR SAH SHAKLEE

JADI AHLI LEBIH JIMAT



0 ulasan:

Catat Ulasan