CARA MENJAGA KANDUNGAN DENGAN BAIK

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG 


FIRST OF ALL TAHNIAH. DAPAT BABY YE :) 




 Sudah pasti si ibu ingin menjaga kandungan dengan baik sehingga melahirkan kandungan kan. Semasa mengandung penjagaan makanan sangatlah penting. kerana apa yang si ibu makan, itulah kandungan makan. Si Ibu sangat2 memerlukan tenaga dan rehat yang secukupnya untuk memastikan janin sentiasa sihat dan SELAMAT. 

 Semasa Mengandung Si Ibu sangat digalakkan untuk mengambil makanan tambahan. Agar Vitamin dan mineral untuk si ibu dan janin mencukupi. Risiko untuk si ibu mendapat penyakit semasa mengandung sangatlah tinggi. Oleh sebab itu, Si Ibu digalakkan mengambil makanan tambahan agar si ibu lebih sihat. 

Saya menyarankan si ibu mengambil vitamin Shaklee untuk sentiasa sihat dan mengurangkan risiko semasa mengandung. 

Vitamin Shaklee di bawah merupakan set untuk ibu mengandung :) 

Vitamin Shaklee Untuk Ibu Mengandung :
  1. Vitalea - multivitamin dengan iron, mengandungi 30 nutrisi harian lengkap, 12 vitamin dan 7 mineral penting yg disarankan oleh RDA.
  2. B Complex - lengkap dengan 8 keluarga B termasuk folic acid
  3. Ostematrix - kaplet kalsium dengan magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Suplemen kalsium perlu datang dgn pakej lengkap tersebut untuk mengelakkan endapan sesetengah mineral. *magnesium dalam Ostematrix juga membantu melembutkan najis, jadi mengurangkan risiko sembelit pada ibu hamil.
  4. Omega Guard - sumber omega 3 terbaik dari minyak ikan tulen. Mula pada trimester ke 2 (bulan ke 4 kehamilan)
Boleh juga add on :
  1. Vitamin C 
  2. ESP



Dengan cukupnya Vitamin InShaaAllah kandungan dapat membesar dengan Sihat dan si ibu turut sihat . Selain itu, si ibu juga akan sentiasa berternaga untuk melakukan aktiviti harian dengan ceria. 

Testimoni 



untuk oder 

miss aishah 0196431747 

Pengedar Sah Shaklee anda 


0 ulasan:

Catat Ulasan