Memaparkan catatan dengan label Skincare Youth. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Skincare Youth. Papar semua catatan

Skincare Semulajadi

Assalamualaikum,hi semua

Setiap hari tengok muka bejerawat, kesan parut, jeragat. Rasa sedih dan tiada keyakinan diri. Anda jangan berputus asa untuk mendapatkan skincare terbaik untuk kulit anda.

Bagi yang benar-benar mengimpikan kulit yang cantik, tidak mustahil bagi anda. Anda perlu mengunakan skincare yang diyakini selamat semulajdi serta supplement yang membantu untuk bersihkan dalaman anda.

Saya mencadangkan anda untuk mengambil supplement shaklee iaitu Vitamin C ,Vitamin E serta Esp. Manakala anda boleh gunakan Skincare Youth untuk luaran :

Kandungan Youth

👰 Schisandra Chinese Fruit Extract

sokong struktur kulit - beri khasiat pada kulit

👰 Vital Repair (vitamins, botanical)

lawan radikal bebas - perlindungan kulit

👰 Apple Cell Extract & Gentle Vitamin A

cepatkan kadar pembaharuan sel kulit, segar & lembut

👰 Muscadine Grape

melindungi kolagen & elastin - perlindungan kulit

👰 Lotus Jopanicus Extract

sokong penghasilan kolagen & elastin - tegang tanpa kedutan

Jika anda berminat boleh terus hubungi saya ditalian 0196431747 @ whatsapp cikscha

SkinCare Semulajadi

Youth adalah salah satu skincare yang berasaskan Bahan semulajadi

Kandungan Youth

👰 Schisandra Chinese Fruit Extract

sokong struktur kulit - beri khasiat pada kulit

👰 Vital Repair (vitamins, botanical)

lawan radikal bebas - perlindungan kulit

👰 Apple Cell Extract & Gentle Vitamin A

cepatkan kadar pembaharuan sel kulit, segar & lembut

👰 Muscadine Grape

melindungi kolagen & elastin - perlindungan kulit

👰 Lotus Jopanicus Extract

sokong penghasilan kolagen & elastin - tegang tanpa kedutan

Bulan 4 & 5 ada jual individual pack

Umur 25 - Set penjagaan harian ➡ cleaner, toner, serum, day & night

Remaja - cleanser, toner, moisturizer

Radiance C+ E hanya untuk orang berusia sebab dia tinggi antioksidan

Untuk umur 25 tahun nak ambil juga radiance C+ E sekali sekala

Umur 30 nak pakai jugak radiance, campur dengan night cream..pakai radiance 2-3x/week

Full set untuk orang yang berusia

Serum bagi orang muda 1x/week sahaja

Radiance C+E tinggi antioksidan..collagen akan naik, keluarkan semua benda tak bagus..blackhead, whitehead semua keluar cuci

Cleanser ada Alga

Again..radiance ambil tengok umur

C+E, serum sesuai untuk dipakai waktu malam

Jika anda berminat boleh hubungi saya aishaH , 0196431747